Welke content post ik vandaag? Hoe spreek ik mijn ideale doelgroep aan? Wat is SEA en hoe gebruik ik het voor mijn zorgorganisatie?

Op donderdag 2 maart geven twee marketingspecialisten een antwoord op bovenstaande vragen tijdens de workshop digital marketing in de Zebrastraat, Gent.
Lena Mécène, expert in digital media advertising, verwierf marketing ervaring bij grote merken als L’Oréal. Onlangs richtte ze haar eigen marketingbureau Ad Social op.
Tijdens de sessie van Lena leer je:
- Social media trends in de zorgsector. Welke content werkt en wat niet?
- Wat de corevalues van jouw bedrijf zijn en hoe je deze op social media doet uitblinken.
- Het belang van een huisstijl
- Je doelgroep juist aanspreken
Altijd gericht op groei en telkens resultaat gedreven. Met deze mindset helpt Korneel Blomme dagelijks klanten uit diverse sectoren met het beheren en optimaliseren van online advertising campagnes. Daarnaast is hij eigenaar van een online marketing Agency Digisuit en gastdocent bij BAM, Belgian Association of Marketing.
Wat staat er tijdens de hands-on sessie van Korneel op het programma?
- Inzichten verwerven over de basics van Google Ads en hoe je er zelf mee aan de slag kan gaan.
- De plaats van SEA in het digitale marketing landschap
- Meten is weten: Wat is succes? Wat is een ideale accountstructuur?
- Samen een campagne bouwen volgens de regels van de kunst
VOOR WIE? De workshop is toegankelijk voor directie en leidinggevenden, HR- en marketing- en communicatieverantwoordelijken van zorgorganisaties.
WANNEER? Donderdag 2 maart 2023 @ Zebrastraat, Gent
PROGRAMMA:
- 8.30 – 9.30 u: Ontvangst met koffie
- 9.30 – 12 u: Sessie 1: Workshop Lena of Korneel
- 12 – 13.30 u: Lunch verzorgd door Zebrastraat
- 13.30 – 16 u: Sessie 2: Workshop Korneel of Lena
Schrijf je voor de workshop ‘digital marketing in de zorg’ in via onderstaand formulier.